Kasutajalood

Uku aitab V. Finantseril raha koju tuua

Avaldatud
18.3.2022
5 min lugemine
Probleem

Meeskonna kasvades oli raske tegelikel töömahtudel silma peal hoida.

Lahendus

Uku aitab tööaega mõõta ning raha koju tuua.

Väärtus
  • Tänu Ukule “leidsid nad üles” 20% rohkem töötunde. 
  • Programm on loodud just raamatupidajate vajadustele ning kasvab ja areneb koos nendega. 
  • Töötajatel on ülesannete suhtes omanikutunne ning tööpäev kulgeb sihipärasemalt. 
  • Kõik osapooled on õiglaselt hinnastatud  – nii töötaja, klient kui teenus tervikuna.
"Nüüd on meil klientidele kulunud ajast parem ülevaade."
Virge Ratassepp
,
CEO

V.Finantser on 2008. aastal asutatud raamatupidamisettevõte, kelle meeskonda kuulub tänaseks 11 raamatupidajat. Igakuiselt teenindavad nad 143 igas suuruses ja valdkonnas ettevõtet. Kui oma tegevust alustasid nad 3-4 töötajaga, siis 2019. aasta alguseks oli töötajate arv kahekordistunud ning Excelis töid hallates kippus töömahtudel pidevalt järg käest kaduma. 

Virge Ratassepp V. Finantser asutaja ja CEO sõnab, et ettevõte kasvas kiiremini, kui nad kontrollida jõudsid, samuti jäi märkamata klientide kasv. Tööaega nad kuidagi ei mõõtnud, info tehtud töö kohta ei jõudnud raamatupidajalt arve koostajani ning ettevõte pakkus sisuliselt tasuta teenust. 

Juhuslikult kuulsid nad 2019. aasta hakul ühel raamatupidamiskoolitusel Ukust ja hakkasid seda kohe usinalt katsetama. Eesmärgiks oli täpselt tööaega mõõta ning n-ö raha koju tuua. Virge sõnab:

“Tahtsime, et kõik osapooled oleks õiglaselt hinnastatud  – nii töötaja, klient kui teenus tervikuna.”

Uku kasutuselevõtt aitas üles leida 20% töötunde 

Virge nendib, et programmi avamine ise imet ei teinud: “Ei saa öelda, et Uku kasutuselevõtt lihtne oleks olnud, aga raske samuti mitte.

Iga algus vajab pühendumist ja järjekindlust  – siis on kõik võimalik.” 

Tänaseks kasutab kogu nende meeskond Ukut kliendihalduseks, töömahtude monitoorimiseks ning tööde planeerimiseks. Klientide jaoks on välja töötatud tööplaanide mallid, mis kasvavad ja arenevad ajas vastavalt vajadusele. 

Virge tunneb, et ainuüksi tänu Ukule “leidsid nad üles” umbes 20% rohkem töötunde. Lisaks saavad nad ajakasutuse probleemidele ning kliendi kasvamisele kiiremini jälile. “Nüüd on meil klientidele kulunud ajast parem ülevaade. Alustasime aja mõõtmisest, aga tänaseni teeme järelanalüüsi ning tegeleme välja tulnud üllatustega,” nendib Virge. 

Uku areneb raamatupidajate vajadustega pidevalt kaasa

Kõige enam hindab V.Finantseri meeskond Uku juures seda, et see on loodud just raamatupidajale ning vastab nende vajadustele: “Uku ülesehitus ja loogika on kooskõlas raamatupidaja tööga ning arenduses on alati võimalik sõna sekka öelda. Tänu sellele, et Uku kogub erinevate raamatupidamisfirmade tarkusi, on see sisuliselt koos arendatud ja areneb meiega üha kaasa.

Raamatupidaja ei tee programmi jaoks tööd vaid Uku tõeliselt toetab nende tööd. Näiteks ei pea infot programmile ette andma, vaid Uku tuletab vajadusel ka asju meelde.” 

Lisaks aitab Uku sihipärasemalt töötada. “Tundub, et Excelis olid ettevõtte ülesanded, aga Ukus on igal töötajal oma ülesanded. Igaüks täpselt näeb, kas need on tehtud või ei ning kõik töötajad saavad ise luua oma tööplaani. Töötajal on Ukuga lihtsam end läbi päeva juhtida kui Exceli tabeliga,” räägib Virge. 

Kõigile neile, kes Ukut veel ei kasuta, ütleb Virge: “Iga uus algus on raske, aga kui Ukut õigesti kasutada, toob see ettevõttele kindlasti kasu. Uku tuleb enda jaoks tööle panna. Kui ise mitte kaasa mõelda, siis see ei toimi. Konarlik algus võib viidata ka sellele, et oled liiga vähe suhelnud klienditoega. Soovitan nendega ühendust võtta ja saad kõigile küsimustele vastused.

Ja veel, kui proovisid Ukut 2 aastat tagasi, siis usu  – täna on see hoopis uus Uku.”
Oled valmis töötama targemalt?

Oleme Sulle igal sammul abiks ja 
Uku on 14 päeva tasuta

Veel kasutajate edulugusid