Kasutajalood

Osaühing AR TÄHELEND teekond efektiivsema töökorralduse suunas

Avaldatud
25.9.2019
3 min lugemine
Ukuga on ülevaade tehtud töödest, sealhulgas lisatöödest ning nende alusel saame esitada arve kõikide tehtud tööde kohta
– Anu Allikvee, Juhataja

Väärtus

  • Võimalus esitada arve kõigi tehtud tööde eest
  • Ülevaade tehtud töödest, ka lisatöödest
  • Kliendi andmed ning informatsioon ühes kohas

Osaühing AR TÄHELEND on raamatupidamisteenust pakkunud juba aastast 1994. Alustasime kõigest 3 töötajaga ja tänaseks on ettevõtte töötajate arv mitmekordistunud.  Kõrged nõudmised, usaldus ning professionaalsus on toonud kliendid, kellega koostöö on sujunud palju aastaid. Klientideks on peamiselt Eestis asuvad ettevõtted, kuid koostööpartnereid leidub ka välismaalt.

Katsumused töökorralduse haldamises

Ettevõtte juhataja Anu oli juba pikka aega otsinud võimalust, kuidas ühtlustada tööde juhtimist. Seetõttu oli Uku nende jaoks kauaoodatud lahendus. Enne Uku kasutusele võtmist oli ettevõttel välja töötatud erinevad vormid ülesannete märkimiseks ja tabelid arvete koostamiseks. Aja jooksul kohendasid töötajad vorme ning tabeleid enda jaoks käepärasemaks, mis aga muutis andmete kokkukogumise ning võrdlemise ajamahukaks.

Kui igapäevaselt tegelevad raamatupidajad korduvülesannetega, siis tuleb ette ka ühekordseid ülesandeid. Enne Uku kasutusele võtmist unustati need mõnikord tabelitesse märkimata ning seetõttu jäid ka klientidega arveldamata.

Väikeste sammudega suurte tulemusteni

Anu esimeseks eesmärgiks oli kliendiandmete koondamine ühte andmebaasi, korduvülesannete sõnastamine ning selle alusel mallide koostamine.

“Korduvate ülesannete puhul kasutame erinevaid malle. Näiteks töötasude arvestamise süsteem, dokumentide edastamine, juhkonnale või statistikaametisse aruannete esitamine jne – need on klientide puhul väga erinevad. Seepärast tuleb iga kliendi jaoks tööülesannete plaan hoolikalt läbi mõelda. Töö käigus saab seda muidugi väga lihtsalt muuta või täiendada,” kirjeldab Anu.

Kui raamatupidajad olid harjunud Ukut pidama oma igapäevaseks kaaslaseks, sai Uku raporteid hakata kasutama klientidega arveldamiseks.

Kuna Uku pakub pidevalt juurde uusi võimalusi, siis järgmiseks eesmärgiks on panna paika töökorralduse struktuur, mis annab ülevaate kliendile tehtavatest töödest, töökorraldusest, tähtaegadest, infovahetusest ning muudest kliendiga seotud andmetest.

Parem töökorraldus Uku abil

Uku aitas oluliselt parandada AR TÄHELEND arveldamist, andes ülevaate raamatupidajate töödest ja ülesannetest, mille alusel on võimalik esitada arved kõikide tehtud tööde kohta.

“Uku distsiplineerib ja innustab mind”

Uku pakub erinevaid lahendusi töökorralduse loomiseks ja arendamiseks ning erinevate tegevuste planeerimiseks. Kliendi tööde üleandmine ühelt raamatupidajalt teisele on palju lihtsam, kui kliendikaardilt saab kätte kõik vajaliku teabe.

“Soovitan kõigile, kes tegelevad tööde haldamisega, Ukule võimalus anda. Uku on kasulik nii ettevõttele kui ka kasutajale. Uku on hea abiline nutikaks ajakasutuseks” jätkub Anul Uku jaoks ainult kiitvaid sõnu.

Kliendi tööülesannete plaan Uku malli põhjal

Käibemaksukohuslasele

KORD KUUS

  • Palgaarvestus [TÖÖTASUD] - 8. kp
    - Küsi Marilt infot töötasude kohta
  • Töötasud + TSD [TT+TSD] - 10. kp
    - Väljamaksete kontrollimine
    - Väljamaksete deklareerimine - TSD
  • Dokumentide sisestamine  [PEARAAMAT] - 10 / 20 kp
  • KMD ja VD aruanded  [KMD+VD] -20. kp
  • Pearaamatu kontrollimine  [PEARAAMAT] - 20.kp
  • Kanded  [TEADE] - 31.kp
KORD AASTAS
  • Aastaaruande koostamine [AASTAARUANNE] - 1. juuni / 30. juuni

Oled valmis töötama targemalt?

Oleme Sulle igal sammul abiks ja Uku on 30 päeva tasuta